joi, 20 decembrie 2012

Stau pe blog...

Stau pe blog... pe blogul meu cel nou, si cred ca am sa mai stau putin pana ma prind cum postez primul " articol" din recenta mea activitate de blogar rebel cu blugii rupi. De plictiseala fac asta, nu stiu daca o sa-mi placa sa scriu pe net dar recunosc ca pare interesant. E 20 decembrie si inca doispe dupa douazeci la rubrica anilor, stau in birou si sunt plin de draci...de 20 de min ma uit intr-un punct fix pe perete si imi vine s-o dau pe colega-mea cu capul de bazinul wc-ului pana ii sare fesul de craciunita de pe cap. Imi baga colinde de 2 saptamani in cat am ajuns sa ma manance pielea cand il aud pe Banica , Hrusca si Fuego. De fapt cred ca astia 3 mi-au furat Craciunul. Cu siguranta am sa bat un colindator pe scara din cauza lor. Tot de la curva asta de colega-mea am aflat ca salariu si prima de Craciun le primim pe 24... ce putea fi mai rau...

Bine ca poate  maine scap, asta e si motivul pentru care e posibil ca acesta sa fie prima si ultima mea postare
pe acest blog...heh.. ai uitat?; maine e 21 decembrie.



Va las ca am impresia ca si-au dat astia seama de la birou ca o cam bat in cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu