vineri, 21 decembrie 2012

Cadou iubitei de Craciun

Pentru mine venirea sarbatorilor este un adevarat calvar cand vine vorba de alegerea cadoului potrivit iubitei mele. Nu inteleg cum unii reusesc dar eu de opt ani am dat numai buleli... cel putin de trei ani ii dau cate 200 ron sa isi cumpere ce vrea sufletul ei. Dar bag de seama ca tot nu-i bine, o vad catranita pe varianta asta chiar daca primeste banii cu zambetul pe buze. Anul asta am zis ca trebuie sa ma maturizez si sa caut singur un cadou, cu riscul ca am fiu nevoit sa mananc sandvisuri doua saptamani...cel putin am incercat si sigur  gestul nu va  trece neobservat. Asa ca de doua saptamani am inceput sa culeg informatii si i-am cotrobait prin lucruri sa vad ce are si ce nu. Din pacate are cam 7-8 parfumuri, are si o placa de par si un uscator rotativ de par... are si genti, pantofi sau truse de machiaj( aici oricum nu m-as pricepe). Insa dupa ce am baut o tuica am avut o sclipire de moment, acum cateva zile mi-am cumparat de la eMAG.ro un televizor la care am primit cadou un cupon de cumparaturi de o valoare rezonabila.... nu cred ca mi se putea intampla ceva mai frumos. Asa ca am intrat pe eMAG.ro si am gasit un aparat foto, unul mic si ieftin : UITE AICI
 Aparat foto digital Samsung ES90, 14.2MP, Black

Sper sa-i placa:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu