sâmbătă, 22 decembrie 2012

Trebuie sa slabesc

Deja e o treaba nasoala... nu-mi mai vine camasa preferata (slim fit). In urma cu patru luni m-am lasat de fumat dupa ce am fost convins de o aplicatie pe telefonul mobil si anume Ex-fumătorii sunt de neoprit.

Ma simt mai bine, mai sanatos cu o pofta mai mare de viata dar cam gras. Am 1.86 si acum patru luni ma mandream cu cele 81 de kile dar cu dintii ingalbeniti de tigari. Am reusit sa ma las dupa ce am ajuns sa enervez pe toti din jur cu comportamentul meu coleric. In prima luna recunosc ca am mancat mai mult la fiecare masa, ba chiar mi-am facut 4-5 mese/zi, cand eu mancam numai  doua mese pe zi. M-am ingrasat, asa ca acum am cam 93kg. si gafai ca un porc cand ma leg la sireturi.
Ok, daca la ingrasat am fost bun... oare la  slabit nu m-as descurca? Am zis sa nu ma duc la sala chiar daca imi pot face abonament gratis la o sala buna din Constanta, nu ma duc pentru ca nu-mi place sa alerg pe banda si prefer sa ma alerge cainii prin parcuri.

Mi-am facut urmatorul program: azi e sambata si pana sambata viitoare am sa fac 20 de flotari si 20 de abdomene pe zi. In fiecare saptamana am sa cresc numarul lor pana n-am sa pot face mai multe(sper sa ajung macar la 60 din fiecare pe zi), sa beau mai putina cola, sa mananc mai putine prajeli si sa-l bat pe clownul de la mc donald`s. Ba mai mult am inceput sa caut pe net ce bicicleta ar fi mai buna pt mine si buzunarul meu.
Pana la vara o sa am sub 80...promit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu